Életem első blogja

2010.12.20. 12:37

 Végre megvan (vagy legalábbis folyamatban) életem első blogja. Mondjuk még nem tökéletes, de legalább már van háttérképem, megtaláltam, hogy hol lehet bejegyzést írni, van idézetem és tudom a blogom linkjét. Azért ez se semmi.

 Kezdjük a nagybátyám kedvenc témájával, miszerint az idő szép, körülbelül 10-15 cm-es hó van odakint, állatok ellátva, vagyis: lovon takaró, kutya az óljában, macska a szénában, stb...

 Már csak arra kell rájönnöm, hogyan kell képeket feltölteni... De ez a jövő zenéje! Addig is... Áhh, fogja ezt egyáltalán olvasni valaki?? :D

A bejegyzés trackback címe:

https://rozimano.blog.hu/api/trackback/id/tr22527761

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BlogMaster 2011.05.28. 00:37:33

Így tovább de lehetne több post is... :)
pl.: zszentivanote.blog.hu
(ROBEE)

Illango 2011.12.14. 17:40:37

@BlogMaster: Köszönöm, kicsit elhanyagoltam a blogot, de majd felturbózom magam! :)
süti beállítások módosítása